Vilken helg vi har haft hittills!
Som brukligt startade vi helgen med ett hejdundrande fredagsmys. Popcorn är ett måste (med smööööör) och likaså fredagsdans i köket. Dessutom smackade vi på med lite rejäla köttbitar och rödvin för att fira in helgen när två finingar somnat i soffan.
Nu är det en månad kvar till Nina och Marcus bröllop så igår var Nicke iväg på svensexa hela dagen för att fira Marcus. En lyckad dag av bilderna att döma. Hoppas brudgummen var nöjd också. Jag hade samtidigt bjudit in mammor (Nina och Cissi) och barn (Liam och Leon) på frukost (blev brunch) och ett besök på Lek & Bus i Nacka Strand. Med under dagen fick vi också Marcus syster Cecilia och hennes son Alvin. Supertrevligt. Och som los kidos lekte. En trött hjälte som knappt kunde hålla ögonen öppna på vägen hem.
Idag tar vi det lugnare, efter en riktig brakfrukost. Vissa slappar i soffan och andra skurar golvet. Men guldkant blir det ändå när morfar kommer över med semlor. Blir nog en eftermiddagspromenad på detta...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar