torsdag 2 april 2015

Åre, tur och retur

Hemma efter grymma dagar i Åre som bjöd på både sol och snö. Ett 40-årsfirande av farbror Peder, massor av skidåkning, god mat, vin och umgänge med tjocka släkten. Fabian har lärt sig åka skidor (och lift) på riktigt och busat järnet med kusin Amelia. Vi har kollat Sveriges största vattenfall, gått på after ski och allmänt chillat.

Trötta, lite mer solbrända med en aning träningsvärk är vi nu hemma igen och påskfirar. Till och med bilresan tur och retur gick strålande med bägge kidsen. Så stolt över mina små avkommor.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar