Långfredagsmiddag med morfar och Brittis, påskafton med hela tjocka släkten hos mormor, påskdagslunch inklusive vedleverans i Hölö och nästföljande middag hos Elisabeth, Thomas, Edvin och Ebba. En ätandes påsk alltså...
Tyvärr har inte vädret bjudit på någon sol direkt, men igår vände det lite. Och idag skiner det som attan utanför fönstret. Nanny är kvar i Stockholm till ikväll så vi tar en mysig lunch tillsammans i Finnboda Hamn.
Och då är frågan om jag skall ta en powerwalk nu när Nora sover eller en kaffe i solen på trappan. Svår fråga.
PS. Vi tänker köpa en vedeldad badtunna till den nya terrassen. En dröm som blir sann.DS.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar