Det som skulle bli Lilla Piren i Finnboda Hamn blev Urban Deli och en uteservering som badade i solsken. Bara att slänga av sig jackan och pressa lite. Till och med Noris fick låta det blonda svallet vaja i vinden för första gången. Det firade hon med att trycka en halv surdegsmacka med smör. Hon har aptit tjejen, det märks redan. Själv fick jag en tokgod skaldjurssallad. Så mysigt att få hänga lite med mamma och syrran för en stund.
Idag skall jag in till kontoret en sväng. Dags att planera för min tillbakakomst. Lite läskigt känns det, men också roligt. Det är svårt att hålla sig ajour om det som händer på jobbet när man befinner sig på hemmaplan. Men idag får jag förhoppningsvis en liten insyn och lite bättre koll på läget.
Igår tog vi även en skön kvällspromenad i området hela familjen. Går att få mycket inspiration från andra hus när man skall planera sitt eget bygge. Avslutade med att sitta ute en stund (kl. 20 på kvällen) utan jacka. Nu får väl våren ändå vara här va?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar