tisdag 14 april 2015

Nya framsteg.

Tänk vilken frihet för både förälder och barn när barnet kan sitta själv. Och vi är på god väg. Hon faller emmellanåt förstås, men lyckan är total när det funkar. Kul också för Fabbe, då den gemensamma leken blir betydligt lättare när lekkamraten inte bara stirrar i taket. 

Att Fabbe utvecklas är också tydligt. Den 4 maj börjar han på Trädkojan. Där går man när man är 4 och 5 år (hjälp, är han så stor???). Spänningen är olidlig för alla inblandade parter. Även om det kan skymtas lite separation emellanåt också. 

Veckan har varit lugn för övrigt. Jag har vårpyntat, både inne och ute. Bastun har fått sig ett uppsving och huset är genomstädat. Skönt. 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar