Helgen som var har varit magisk. Magin har bestått av sol (och lite värme), kravlöst umgänge med grannar, familj och pärongrupp. Älskar helgerna när man bara är ute i trädgården från morgon till kväll och fixar. Barnen springer mellan husen och föräldrarna dricker kaffe, pratar strunt och garvar.
Sist men inte minst tackar vi familjen Gylling/Gustavsson för en pangtrevlig söndag i Hasseludden. Bra grillat Pierre och tack Pernilla för årets smarrigaste tårta. Den kommer jag att vilja ha receptet på bums.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar