söndag 19 april 2015

Favorit i repris och en magisk helg!

Vissa saker kommer tillbaka och de känner vi igen från mammaledigheten med Fabian. Majskrokarna (och kletet de medför), Babblarna på högsta volym dygnet runt pch inte minst torsdagarnas besök på Klapp och Klang. Förra veckan gjorde vi debut på Klapp och Klang för denna gång. Nora gillade det och var inte alls lika rädd som brorsan sin. Blir stående på agendan framöver. Efteråt lunchade vi med Pernilla och Jack på hemmaplan. Tokmysigt. 

Helgen som var har varit magisk. Magin har bestått av sol (och lite värme), kravlöst umgänge med grannar, familj och pärongrupp. Älskar helgerna när man bara är ute i trädgården från morgon till kväll och fixar. Barnen springer mellan husen och föräldrarna dricker kaffe, pratar strunt och garvar. 

Sist men inte minst tackar vi familjen Gylling/Gustavsson för en pangtrevlig söndag i Hasseludden. Bra grillat Pierre och tack Pernilla för årets smarrigaste tårta. Den kommer jag att vilja ha receptet på bums. 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar