Rutinerna har börjat sätta sig här hemma. Nora sover fortfarande stora delar av dygnet men har fått en förkärlek för att vara vaken två timmar på natten, mellan kl. 03 och 05. Tack hjärtat! Just den tiden på dygnet kanske inte mamman bidrar med den bästa mest intellektuella stimulansen, men det finns ju högkvalitativa serier på TV vi kan slumra till tillsammans. Lovely. ¨
Helgen har annars bjudit på ett högt tempo. Nicke har målat kökstaket och lekt med killkompisarna. Jag har hängt med barnen, busat i Hellasgården, fikat hos Vince som fyller ett år och fått god mat hos mormor och firat nickes namnsdsg.. En späckad helg. I fredags fick vi dessutom ett fredagsmys på hög nivå med både dans, popcorn och tvårätters bara vi vuxna. Kändes lyxigt.
Nu är det måndag och första dagen Fabian ska vara hemma från dagis. Det innebär att Nora blivit en månad. Stor tjej. Idag blir det BVC, synkontroll för Fabbe och allmänt myshäng.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar