Då var den äntligen här... den första snön. Kul att se reaktionen hos Fabian när flingorna började landa. En tidig julafton! Dpck himla konstigt att knopparna på rosorna fortfarande är kvar. Men man blir ju knappast förvånad av vädret längre. Nu håller vi alla tummar att snön ligger även under nästa vecka. Vill ha en vit jul.
I helgen hade vi hela galna föräldragruppen här på glöggmys, numera tradition. Tur att vi byggt ut huset till nästa år då antalet barn går från 4 till 7 under året. Mysigt som vanligt med mycket bus och skratt.
Även tomteverkstaden är igång här hemma. Både hemgjorda och ätbara paket kommer att läggas under granen (som Fabian och Nick traditionsenligt köpt) i år.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar